Rólunk

Kedves Látogatónk!

Szívből köszöntjük weboldalunkon. Itt megtalálhatja hazánk  minden utazási irodájának, és szállásadójának teljes kínálatát. Az összes létező First Minute, illetve  Last Minute utazási ajánlatot Ön elé tárjuk. Ezen kívül lehetősége van repülőjegyet foglalni, utazási ajánlatot kérni, online szállást foglalni vagy  biztosítást kötni, de akár külföldi esküvőjét is megrendelheti. Bérelhet autót vagy autóbuszt, rendelhet repülőtéri transzfertvagy parkolóhelyet a Ferihegyen. Elkészítjük Amerikai Beutazási Engedélyét is / ESTA/ ... Kínálatunk teljes, böngésszen kedvére. De ha Önnek is fontos, mint nekünk, a személyes kapcsolat, felkészülten várjuk irodánkban, ahol tapasztalataink, illetve a visszajelzések alapján segítünk utazást, üdülést választani. Használja ki a nyugdíjas, családos, gyermek vagy nászutas kedvezményeinket. Fizethet bankkártyával, hitelkártyával, készpénzzel, átutalással vagy irodánk által kibocsátott ajándékutalvánnyal, valamintSzéchenyi Pihenőkártyával (OTP, MKB). Jó időtöltést, kellemes utazásokat, sok-sok élményt kívánunk, kínálunk.

Utazási- és Repülőjegy Irodánk 2003-ban a Hunguest Hotels szállodalánc értékesítési pontjaként kezdte működését a Miskolc, Mindszent tér 3. szám alatt, a volt SZOT-székházban. Fő profilunk a belföldi utazásszervezés és gyógyüdültetés volt. Sokéves munkánk, utasaink számának és igényeinek bővülése miatt elkezdtük a külföldi utazások, üdülések értékesítését is. Innen már csak egy lépés volt és a repülőjegy piacra is "berobbantunk". Mára Miskolc és vonzáskörzetének meghatározó utazási irodájává nőttük ki magunkat. Kiemelt viszonteladói lettünk a Robinson Tours, OTP Travel, Sun&Fun, 1000 Út, Apollon Travel, Proko, Kartago Tours, Christian Tour, Anubis Travel, Tensi, Neckermann, TUI, IBUSZ, Fehérvár Travel, Grand Tours és számos további hazai és külföldi utazási központnak. Évente mintegy 2000-3000 utast utaztatunk a világ különböző pontjaira. Kínálatunkban szerepel "hajdúszoboszlói hosszú hétvégétől, a karib-tengeri álomesküvőn keresztül, a távol-keleti rafting és kalandtúrákig" minden, ami az idegenforgalomhoz kapcsolódik. Kínálunk balatoni házakat, belföldi apartmanokat, szállodákat, utazásokat szervezünk a világ bármely pontjára egyének és csoportok részére is. Üzemeltetünk mikrobuszokat, luxusbuszokat, árulunk hajójegyeket, kompjegyeket, biztosításokat, továbbá belépőket is múzeumokba, élményparkokba és műemlékekhez. Bekapcsolódtunk az erdei-iskoláztatásba, táboroztatunk, foglalunk repülőjegyeket "fapados" járatokra is, és mindezt versenyképes árakon. Minden szállodát, szállást közvetlenül foglalunk, közös akciókat szervezünk, hogy garantáltan a piac legkedvezőbb árát tudjuk utasainknak nyújtani. Számunkra nagyon fontos az utasaink visszajelzése és véleménye, ezt építő jelleggel mindig kérjük és ebből tanulunk a legtöbbet. Munkatársaink elhivatottsága, szakmai hozzáértése, garancia a nyugodt utazás megszervezéséhez.